27 Januari, 2011

Edisi Baju C Kenit...

Fuhhhh fuhhhh...habuk makin menebal dah blog nie...atau penyakit malas yg makin menebal dalam diri nie...hehhehe bukan ape aku sebenarnya tak berkesempatan nak up date @ lupa kat mane letak cabel camera sndri tu..da lama gak aku mencari kat sekeliling umah aku tu, walaupun kenit jer umah tu....nak up date tak syok klu taka ade picass kan...tu yg duk simpan berkurun lama nya gmbr kat dalam camera tu...baru hari nie aku jumpa cabel nie...korang tau mane aku jumpa huhuhu??? hari2 duk kat situ tp bole tak nampak...aku jumpa dlm laci workstation hahhaha terlampau 5s la nie jadi nya...hehhe nasib jumpa balik semula, kalu tak jenuh nak kena beli cabel baru....

Meh la cuci mata hasil beading kat baju anak saudara aku nie....haishhh budak demand sungguh kat aku coz nak manik yg ade bunga2 kat baju die macam aku punya..dalam kemalasan aku buat kan jugak la coz nanti kang tak pasal die merajuk pulak...Tapi aku buatkan sebenarnya kerana die dapat no. 1 dalam peperiksaan akhir tahun darjah 1 tahun lepas...dengan harapan die tak tuntut hadiah lain dari aku...hehehhe( dalam hati aku berkata malas2 die belajar kat umah pun bijak jugak budak nie huhuhu mane tak nya hari tu aku bercuti lama kat kg bole die suruh aku yang tolong buatkan keje sekolah die...banyak pandai budak nie..)

Nie la hasil yg aku buatkan untuk die.....
Aku buatkan dekat bahagian leher jer coz tangan die getah..bila aku tanya nak pakai baju cantik2 nak g mane? bole die cakap nak pakai g class KAFA sebelah petang kat sekolah...

Buatkan yg simple supaya tak la merelap-relip sangat time kena cahaya...lagi pun die pakai tudung g KAFA.
Aku suka tengok warna-warni bunga tu da macam kebun bunga pulak hehehehee


Tiada ulasan: