09 November, 2010

:(( i'm so sad ..uhukuhuk


Aikkkk kate sedih tapi nape pulak pic hp lak nie...

Hai all..lame tak xtive kat blog aku nie....sebenarnya bukan ape cuma aku tak de mood betul skg nie, bertambah tertekan lepas hp aku jatuh sakit...menyebabkan aku rasa nak mrh jer dengan hp tu...tak tau ape masalahnye hp asyik2 inxtive simcard. susah nak kena on off hp tu...kang buat slalu jahanam terus lak hp tu...dah susah aku nak sms or call orang lak..mane nak cari HP baru la nie...hari tu dah try nak betulkan tapi tak berjaya la pulak..Aduiiii sakit kepala aku nie...nak pikir pasal hp. korang ade tak kwn yang buka kedai hp...nak pg tengok2 la kot ade yg berkenan...aku nak cari sony ericcson jugak..dulu pakai G900 jer..nak bli yang cangih2 tak mampu,lagi pun aku bukannya gile benda2 tu suma...coz kang baru kite beli yg paling lates tetiba besok tu dah keluar yang lagi baru kan..
Bila la agaknya nak pegi cari hp nie...tunggu bonus la beli baru kan..leh beli yang menarik pada aku hp tu..buat masa nie tunggu dulu la jawabnyakan.. pic aku copy dari website gsmarena..berkenan betul aku dengan hp jenis tu.nak2 pulak warna die merah huhhh mengancam jer kan..hahaha die ade 3 warna iaitu merah hitam dan silver. kalu diberi pilihan aku berkenan dengan warna merah tu.....adoiii banyak songeh aku nie...hehhe ape2 pun tunggu la nti ek....oklah nak wat benda lain lak.....see u next time

















Tiada ulasan: