14 Mei, 2010

Semoga Cepat Sembuh Ayah JAK

Selasa lalu ayah kepada kakak ku telah selamat menjalani pembedahan di hospital Kuala Krai, Kelantan.Masuk bilik bedah jam 9.00pagi dan selesai jam 12.00 tghr..agak lama juga dalam bilik bedah tu, mengikut jadual asal pembedahan sepatutnya dilakukan pada hari semalam tetapi entah macam mana doctor telah tukar hari plak..kakak ku bertambah risau kerana pada ketika itu dia masih kat KL lg..kerana mengikut plan asal die akan mula bercuti selama beberapa hari..bermula 12.5.2010 hingga 15.5.2010.tiket flight petang rabu..dan aku berjanji akan mengantar beliau ke ERL pada ari tu..dik kerana sibuk dgn kerja yg tah ape2 aku takde lah call tnya pukul berapa nak amek dr rumah..

Pagi 12.5.2010 tu die call n cakap dah sampai kg...sedangkan tiket die ptg tu..mula la timbul perasaan pelik dgn akak ku sorang nie...bile masa plak die balik,rupa-rupanya die bertolak balik jam 3.00pagi 11.5.2010 tu dengan abang n kak ipar ku yg tinggal kat Pj tu..hampeh tul laaa..mementang aku nie adik-beradik tiri jerk kan,da la balik mengejut tak ckp..klu tak aku nak ikut blik skali....alang2 dah balik naik kereta tu...Sampai ati kan korang suma nie...nie mesti akakku punya keje.,die la pandai2 tukar plan last minit...GRRRRMMMM tau..adiknya di tinggalkan...sobsobsob
Ape pun aku doakan semoga ayah jak cepat sihat dan dapat meneruskan kehidupan seperti sedia kala..AMINNN..Miss U Ayah Jak..Take Care yerrr..nanti bile ade kesempatan lg kite akan berjumpa lagi...

Tiada ulasan: