14 Mei, 2010

Idamkan Crumble

Bila la nak try wat manik crumble kat baju nie, tak sabar lak rasanya. bulan depan bole kot, tp kne tgu baju yang hantar tempah kat medan mara tu siap dulu...ikut kan tarikh yang tukang jahit tu bagi 30.5.2010 nie...huisss lama da tak jahit manik meriah2 gitu..kikiki ilmu pun tak habis menuntut lagi nie,nak pg class die pun tak mampu agi nie.dah tu cmne kn nak pandai buat crumble..
Tapi tak pe, try buat design sendiri la jerk..gunakan kemahiran yang ada untuk luahkan ilham yg tesembunyi tu..kekeke mcm pandai jerkan..sememangnya aku mengidamkan crumble tu...dengan warna warni yang meriah tu..huhuhu bling2 la mata melihat nya..OWHH CRUMBLE ..hahahha
Tah pape jer aku nie, mengilakan crumble teramat sangat la plak..tp tu belum lagi x-housemate aku yang tengok..mau meleleh air mata coz nak buat jugak kat baju die tu..kikiki saja kasi panas bontot supaya die pun terjebak dengan aktiviti aku tu..slalunya die memang macam tu, klu da tengok aku punya die mesti nak buat jugak...tp setakat hari nie die masih belum lagi berjaya menghasilkan misi yang di idamkan tu..selalunya aku la akan menjadi sifu tak bertauliah die..
Dulu pun mcm tu, masa duk umah sewa skali die smp sanggup tido lewat demi menjahit manik kat baju die..habis kawan2 lain dlm umah tu pun terjebak secara tidak sengaja..bukan salah aku pun tau,tu kan aktiviti sihat dari keluar rumah tanpa hala tuju..so sedikit ilmu yg aku ade aku kongsikan bersama..tak de la aku kedekut ilmu nak ajar org len..yg penting aku rasa puas dpt kongsi sama dan happy ape yang kite ajar pada kawan-kawan kite tu menjadi...

2 ulasan:

Bittersweetflavours berkata...

akak pun ngidam nak buat crumble gak...

Tanpa Nama berkata...

kikiki sama2 lah kite luahkan nya nti ek..