18 Mac, 2011

Next Bling2 Baju Hantaran


Yuhuuu lame tak up datekan???? kene sapu habuk yg dah mula nak menebal kat blog nie...hehehe perasaan malas makin menebal untuk mengupdate @ busyyy memanik...3 minggu lepas aku dapat baju nie untuk disiapkan untuk dibuat hantaran.So aku pulun ler coz masa nya hanya 2 minggu nak kene jahit...warna lak nak ikut tema n di tetapkan oleh pemilik sendiri, ya ampun susah betul nak cari warnanya... berulang alik aku pergi mencari manik untuk baju tu demi memuaskan kehendak beliau..haru jugak la aku nie kan, biasanya aku buat ikut suka warna pada mata aku janji cantik okeh...tp kalu nie tuan badan dah mintak aku kena la cari...tu jer warna yg terbaik aku jumpa yg hmpir dengan warna baju, kalu di ikutkan warne die nak mmg tak naik pada baju tu..ape pun aku dah cuba yang terbaik untuk siapakan baju tuh...jom layan bajunya okeh...nie pic dr hp sony jer... pic dari D90 tak sampai2 lg kat aku...nanti aku upload kalu dah dapat k...layannnnzzzz










3 ulasan:

Acik Mano berkata...

kalau hasil tangan Neeza mmg akak pekenan....cantik ....

Tanpa Nama berkata...

hais...e2 jer yg reti..yg lenlein tu kne blajar dgn sifu baru leh buat..hehehhe

mommy aisyah berkata...

nk order boleh tak?utk baju raya...