12 Julai, 2010

CC bake for me..nyumeee

Nyumee for holiday last week..mmg sedap sangat cc tu, dengan deco permintaan dari aku sendiri la kan...huhuhu macam2 permintaan aku setiap kali nak tempah cc kat kak sue nie..hihihi mesti pening kak sue dengan aku setiap kali aku mengoder cc dengan die,Mane tak nye setiap kali tu jugak aku akan bagi cadangan ape yg aku nak untuk kak sue ilhamkan dengan cc ku itu..

For last week aku saje tempah cc coz da lama tak makan..biase nya aku akan tempah bila nak bawa balik kampung or makan bersama keluarga.ada jugak aku tolong kawan yang tempah kat kak sue coz nak bawa cc for hantaran die org..aku tolong oder kan lah..hehhe tp pertolongan aku tu ikhlas ok..no service caj or ape2 ok...aku suka tengok cc yang comel2 tu...mcm nak makan jer suma sekali..dik kerana teringin sangat dengan cc yang comel2 tu aku pun ape lagi,buat la permintaan yang pelik2 hikhikhik

Ape2 pun korang cucilah mata dengan cc yang aku oder last week tu ok...hehhe

Kalau nak cuba boleh la try contact kak sue kat blog die sawahlebarian.blogspot.com.tak rugi pada sape yang hendak mencuba...try dulu baru...