05 Januari, 2010

My new Home 2010










Tarammmm...akhirnye kte dpt gak umah ujung tahun ari tu..mula2 nak dpt skit punye lame nak kne tgu..dari bulan 6 smp hujung tahun baru dpt tu...Dah dpat surat kne la settle kan bayaran untuk msk umah..banyak gakla kne byar mula2 tu..hehehe tp ape pun happy gakla..Dlu mase duk umah sewa mcm2 hal nak kne pikir..mane taknye klu dlu setiap kli kwn pndah umah kte nak kne tlg cr org gnti..nak dpt org bru skit punye ssh coz yg pergi takkan sama dgn yang dtg..Mcm2 krenah die org nie..nak duk bilik sorang la,nak bw kwn skali la,dah jnji nak msuk tp bile mtk dposit tak jd plak, so bleh dikatekan mcm2 ragam org skg nie..(mcm aku jugak..hehehe). Tp skg tak pyh nak pk tu suma skg cuma pk umah sndri jer....(betul tak ape aku ckp nie)
Tahun bru dgn umah bru..last year dgn my new motorcycle(WSA) kire hampir lgkap la org kate..tp tak seberape pun harta yg ade kan..Bersyukur kpda ilahi dgan kurnian yang di berikan kpda ku..

1 ulasan:

bittersweetflavours berkata...

Betoi...betoi... u ckap tu... kan snang nak cri member yg sekepala la ni... nanti hujung taun rumah u pasti penuh dgn perabot2...